Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2011 11:34 - Mежду един мъж и едно море
Автор: withoutlook Категория: Тя и той   
Прочетен: 2991 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.11.2011 11:41


image

Бургаският залив е тъмен. Тук-там треперят светлинки. Треперят от страх да изгреят. Морето е спокойно, вълните застиват в причудливи форми преди да се разбият в пустия бряг. Пазят тишина, за да ме чуеш, когато си в другия край на пристана. Те знаят, че този път ще прошепна само веднъж, затова трябва да ме чуеш, трябва да ме разбереш.Помниш ли, че ми обеща да открием най-тихия бряг? Толкова тих, че когато вечер лежим в пясъка и гледаме звездите над южния фар, да чувам как мислиш, че ме обичаш. Толкова тих, че да чувам вълните да ми шептят с твоя глас. Помниш ли? По-добре недей да си припомняш. От спомените боли. Остави ме сама на брега. Остави ме с морето. Него го обичам. Остави ме и иди да търсиш нови хоризонти с друго момиче. Момиче в бледо-синя рокля, с вятър в косата и солени капки по устните. Иди с нея. Тя те заслужава, аз си избрах морето. А сега вървя по безлюдния бряг. В пристанището влиза кораб. Чува се писък на някой закъсняла чайка. Морето е тихо, а в  мен - плашещо спокойно. Плаша се защото, още имам какво да губя. Остана ми най-голямото - любов! Разделена между един мъж и едно море. Любов неподвластна на слънцето, нито на снега. Любов,която зимата изпращам в планината, а лятото забравям на някоя пясъчна дюна. Любов, от която се страхувам. Зная, че я имам. Зная, че я търсиш. За това я крия. За да те спася от мен. Не се погубвай сам, недей. Обичам морето, не теб. И ако някога заспя в ръцете ти, ще искам да се събудя в морето.  Знаеш ли, когато сутрин отворя прозореца усещам колко тежи въздухът, когато в него има сол. Точно тогава разбирам, защо вечер, преди да затворя очи ми е толкова тежко - заради солта в сълзите.  И ми става тъжно, и ми става - морско.Тъжно защото, светът е направен повече за теб, отколкото за мен. Тъжно защото, не се научих да се събуждам далеч от морето.  А морето може и без мен. Също като теб. Само,че то го знае, а ти не.Разбери го, ще ти го прошепна само веднъж и ще се страхувам да не ме чуеш.


withOUT


Тагове:   море,   мъж,   залив,   пясък,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: withoutlook
Категория: Тя и той
Прочетен: 30410
Постинги: 5
Коментари: 37
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031